09 July 2011

Nothing to do at home

Assalamualaikum,

Nothing much I can do at home today. Semua gara-gara perhimpunan BERSIH. Lagipun this week is my standby week, so just stay quietly at home.

Lagi 6hari majlis pertunanganku. Lepas ni hari Sabtu dah tak sama macam hari Sabtu (harini). Aku akan bergelar tunangan orang. Darah manis kan? Eeee, cuak cuakkkk cuakkkkkks!

Baju tunang dah siap. Veil je belum lagi sebab veil yang dah tempah tu macam tak menepati citarasa aku. So Isnin ni nak suruh ofismate, Kak Zana potongkan. Kain pun nak kena ketatkan sikit sebab nampak besar gedebeh. Adooi banyak benda nak kena otter jugak ni. Baju nikah pula Isnin ni baru nak ambik sebab makcik Chomel terlupa baju nikah tu nak diletak atas dulang hantaran Sabtu ni. Hope semua siap on time..

Sepatutnya harini mak suruh kemas bilik dan buang apa-apa yang patut. Tapi beratnya badan ni. Baru lepas makan nasi lauk masak lemak ketam, ayam goreng dan sambal belacan. Nak tidur kejaplah, then baru kemas-kemas bilik.

Daaaa~

Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment