26 July 2011

Setelah 10hari..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, sudah 10hari aku menjadi tunangan orang.. Syukur dan sangat-sangat bertuah memiliki insan yang menerima aku seadanya..

Di samping tu, aku nak ucap ribuan terima kasih buat PelaminHantaran ZaCreation, El Pesona Touch dan Precious Moment Photographer. Dorang betul-betul bekerja keras untuk menjayakan majlis aku. Search je nama dorang ni kat FB. Garenti you all akan puas hati, hehehe..

Minggu ni aku kerja petang. Dari jam 3petang sampai 11malam. Semalam hari pertama rasa seronok. Sebab tak ada problem dan bos tak kacau, heheehe. Dan yang paling besh sekali, pagi-pagi boleh main dengan Khalish! Dah tak sunyi rumah aku.

Okaylah, dah jam12.30 tengahari ni. Kejap lagi Erin balik dari sekolah rendah. Lagi riuh rendahlah.. Hehehehe..

Daaaaaa ~

Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment