31 August 2012

Pic during 33weeks

Assaalamualaikum wbt,

Ramai yang kata perut aku kecik. Maksudnya pembesaran belly aku tak sejajar dengan tempoh aku pregnant. Apakah? Tapi bila tanya doktor, dia kata "ramai yang nak jadi doktor kat luar sana..as long as your baby is sihat then it should be no problem". Taknaklah besar-besar sangat. Ni pun dah terasa berat yang amat. Lagipun tak ada strech mark buat masa ni. Harap-harap tak ada sampai cukup bulan. Mau merana nak jaga perut ni supaya kembali seperti perut zaman remaja dulu, hehe.

Yang penting kena selalu sapu Bio Oil, lotion aloe vera & minyak zaitun. Selawat tu penting.

Daaaaaaa~

Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment