27 February 2013

Imam Muda Sayf

Assalamulaikum wbt,

Tergelak sorang-sorang bila tengok pic ni. Sayf looks matured and his age like 1year plus. Padahal baru 4bulan (131days). Kikiki..

Pinjam kopiah dari ofismate. Nak kenduri aqiqah Sayf this weekend kan.. Puas carik kat Mydin tapi tak ada. Baju melayu Sayf dah beli tapi tak sedondon dengan mama & abi Sayf. Cuma nak kena lipat kat lengan sebab labuh. Harap-harap Sayf tak rimaslah pakai baju melayu nanti. Risau kang tak pasal-pasal marhaban belum habis Sayf dah pakai romper sebab panas, hehe..

Persiapan untuk majlis aqiqah belum start lagi. Busy kerja punya pasal. Hubby pulak outstation kat Kedah. Next week Sandakan pulak. Adooooi, sabar jelaaa..

Okaylah, malam ni tidur rumah mak. Besh sebab komitmen kurang (macam ambik kesempatan je, hehehe). Alaaa sekali sekala tak apa kan mak.. Kuikui..

Daaaaaaa~

Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment