07 March 2013

While Abi Sayf in Sandakan..

Assalamuaikum wbt,

Abi Sayf sekarang ni berada di Sandakan atas urusan kerja. Nasib baik tak lama, hanya 3hari 2malam. Nasiblah boleh tumpang rumah mak kan.

Insyaallah Abi Sayf akan sampai malam ni. Awal pagi besok pulak kena pi KLIA hantar mak & abah ke umrah. Sedihnyaaaa.. Rasanya dah lama tak berjauhan dengan dorang.

So aku kena bergilir-gilir dengan kakak ipar untuk untuk menjaga anak-anak kitaorang. Next week turn aku & following week turn kakak ipar. Kena jaga 3orang budak seperti dalam gambar di atas, hehe. Poning-poningggg.

Okaylah, nak keluar lunch.

Daaaaa~

Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment