29 June 2014

Marhaban Ya Ramadhan Al Mubarak!

Assalamualaikum wbt..,

Salam Ramadhan buat seluruh umat Islam!

Alhamdulillah, masih diberi kesempatan utk menyambut Ramadhan sekali lagi bersama ahli2 keluarga yang tersayang. Syukur Ya Allah..


Alhamdulillah, kandunganku sihat walafiat. Last week check-up during 7weeks dah dapat dengar heartbeat.. Walaupun still slow dan panjang baru 1cm, tapi lega bila dapat tengok kat jantung anak aku blinking. Means jantung now is working and showing progress yang baik. Alhamdulillah...


So far baju raya dah settle! Hubby dah pesan awal2 kalau nak ajak jalan time puasa dia taknak layan. Betul jugak tu. Sekarang bukan macam zaman muda2 dulu. Boleh spend masa kat shopping complex dari kedai bukak sampailah kedai tutup, haha. Sekarang bila 2jam berjalan pun dah terasa sengal2 kat lutut. Alahai, dah habis zaman kegemilangan. Kikiki.. 

Hopefully Allah kuatkan semangat aku sepanjang bulan Ramadhan ni. Walaupun aku tak ada morning sickness tapi yang aku perasan at the first trimester ni perut selalu masuk angin dan sebu. Solutionnya adalah MAKAN. Risau nak menempuh hari pertama ni. Mudah2an dipermudahkanNya.


Sayf dah nak masuk 21bulan.. Semakin manja dan semakin banyak akal. Somoga menjadi anak yang soleh ya Muhammad Sayf Zhafir!

Okaylah, nak kemas2 barang. Kejap lagi nak berbuka dengan mak & abah. Beshnya dapat berkumpul sama. Syukur3!

Daaaaaaaa~

1 comment:

  1. Salam Perkenalan dan Salam Ramadan.. :)
    Jemput singgah ke blog saya http://puteriairyn.blogspot.com

    ReplyDelete