14 July 2014

Ya Allah, kuatkan aku..


Assalamualaikum wbt,

Harini hari ke-16 puasa. Memang tak terdaya.. Kelmarin terpaksa ponteng puasa sebab terlajak bangun sahur. Actually doktor dah advice not necessarily untuk berpuasa. Sebab during 1st trimesterlah tahap di mana perkembangan bayi tengah aktif berlaku. Tapi sayanglah nak ponteng puasa.. Paling kritikal aku rasa waktu pagi bila kat ofis sampailah 11am. Pastu bila waktu petang nak drive balik rumah. Kadang2 waktu petang kan panas teriknya semacam. Even dok dalam kereta beraircond pun boleh rasa nak pitam. Pastu fikir nak masak utk berbuka lagi. Jadi serabut. Masalahnya aku ni high demand, taknak beli kat bazaar. Nak makan masakan sendiri. So nak tak nak, kena harungi jugak..

Ya Allah, kuatkan semangat aku dan juga kandunganku dalam bulan Ramadhan ini..

Amin3..


2 comments:

  1. bersabarlah yer...semoga kuat semangat...insya Allah, anak yang bakal lahir pon akan kuat sabarnya dan kuat semangat jika ibunya sebegitu...

    ReplyDelete
  2. Tq so much mama amir! Insyaallah, saya akan kuat!

    ReplyDelete