10 November 2014

Alhamdulillah, setel mengemas!


Assalamualaikum wbt..,

Yes, minggu yang paling memenatkan. Walaupun pindah rumah sewa je pun, tapi penat mengalahkan beli rumah banglo.. Dalam masa yang sama melayan karenah Sayf yang baru putus puting.. Sabar jelaaaaah..

Banyak sungguh menguji kesabaran.. Yelah, nak kemas beria tak mampu. Kena suruh orang buat itu dan buat ini.. Habis hubby dan adik beradik kena kerah. Mesti tension dorang, hehehe.. Duit pun mengalir mcm air.. Kaya kedai hardware tu kejap.. Asyik dok ulang alik situ je..

Yang penting, semua berjalan dengan lancar. Alhamdulillah. 

Pasni baru boleh betul-betul fokus kat second baby. This week dah 28weeks. Dupdapdupdap.. Cepat sungguh masa berlalu... 

Next check up 18hrb ni.. Cant wait to see u sayang!!


Daaaaaaa~


No comments:

Post a Comment